poznaj pracowników firmy amiSter

Poznaj firmę amiSter

Firma amiSter jest ekspertem w dziedzinie oprogramowania przemysłowego. Od kilkunastu lat zajmuje się projektowaniem oraz integracją zautomatyzowanych i zrobotyzowanych linii, gniazd, stanowisk produkcyjnych, montażowych i testujących.

Początkowo zespół amiStera składał się zaledwie z kilku osób, jednak wraz z kolejnymi realizacjami zwiększała się liczba pracowników. Obecnie ponad stuosobowa grupa — specjalistów różnych dziedzin, pasjonatów automatyzacji i cyfryzacji produkcji realizuje projekty dla wielu polskich i zagranicznych przedsiębiorstw oraz zakładów produkcyjnych.

 

 

Jarosław Kaźmierczak

Prezes zarządu
chevron-symbol

Współzałożyciel i współwłaściciel firmy amiSter.

Obszary, które nadzoruje to: sprzedaż i relacje B2B.

Artur Zieliński

Wiceprezes zarządu
chevron-symbol

Współzałożyciel i współwłaściciel firmy amiSter.

Obszary, które nadzoruje to: finanse i controlling.

Eugeniusz Urbańczyk

Dyrektor ds. rozwoju
chevron-symbol

Współzałożyciel i współwłaściciel firmy amiSter.

Obszary które nadzoruje to: rozwój oraz zasoby ludzkie.

Mateusz Łata

Dyrektor sprzedaży
Dyrektor Pionu IT firmy amiSter Adrian Stelmach

Adrian Stelmach

Dyrektor pionu IT

Misja firmy amiSter

  • Podnoszenie poziomu technologicznego w zakładach produkcyjnych i wdrażanie rozwiązań z zakresu Przemysłu 4.0.
  • Informatyzacja wszystkich procesów składających się na produkcję przemysłową.
  • Budowanie zautomatyzowanych, zrobotyzowanych linii i stanowisk produkcyjnych oraz testujących.
  • Rozwijanie zdolności produkcyjnych klienta.
  • Rozwiązywanie wyzwań technologicznych oraz poprawa ergonomii i bezpieczeństwa pracy w zakładach produkcyjnych.

Dbanie o współpracę poprzez kompleksowość usług — od koncepcji przez wdrożenie, aż po codzienne wsparcie.

Firma amiSter a kompleksowość usług

Wyróżnikiem firmy amiSter jest nastawienie na współpracę i kompleksowość usług. Świadczymy wszystkie usługi niezbędne do sprawnego funkcjonowania firm produkcyjnych: od prac koncepcyjnych i budowy maszyn przez wdrożenie, uruchomienie, programowanie i informatyzację po usługi serwisowe i posprzedażowe.

Koncepcja

Inżynierowie z doświadczeniem rozruchowym zbierają się w multidyscyplinarnych zespołach, aby wspólnie opracować kompleksowy projekt rozwiązania dla wyzwań konkretnego zakładu produkcyjnego. Ich koncepcja obejmuje wiele aspektów: mechanikę, elektrykę oraz programowanie. Pozwala to na przyjrzenie się danym problemom z szerokiej perspektywy.

Wykonanie

Jesteśmy w pełni odpowiedzialni za własną koncepcję i w całości ją realizujemy. Na własnej hali zajmujemy się produkcją CNC, szyciem szaf elektrycznych, montażem, programowaniem i przygotowaniem wstępnego odbioru.

Usługi posprzedażowe

Zależy nam na wieloletniej współpracy — szkolimy pracowników zakładów produkcyjnych, serwisujemy i nieustannie rozwijamy nasze instalacje (regularnie wykonujemy up grade oraz świadczymy usługi doradztwa technologicznego), w sposób optymalny wykorzystując możliwości produkcyjne.

Wartości firmy amiSter

Zaufanie i wiarygodność w relacjach
Współodpowiedzialność za realizację celów naszych klientów
Proaktywność, innowacyjność oraz praca z pasją i zaangażowaniem
Otwarte podejście biznesowe i ciągłe doskonalenie
Dbałość o dobro i rozwój pracowników oraz klientów

Historia firmy amiSter

Kamienie milowe

2010 Założenie firmy
line-shape
2011 Pierwsi kluczowi klienci: Thyssen Krupp i Sitech
line-shape
2014 Własna hala montażowa
line-shape
2017 Nowa siedziba
line-shape
2018 Dwuletni kontrakt na kilka linii produkcyjnych
line-shape
2019 Zatrudniamy już ponad 100 pracowników
line-shape
2020 Sukces w zarządzaniu kryzysowym

2010 - Założenie firmy

Widząc potrzebę rynkową siedmiu ekspertów postanowiło stworzyć firmę amiSter. Początkowo to sami założyciele stanowili sprawny zespół ekspercki, dostarczający usługi na wysokim poziomie. Wraz z pojawianiem się kolejnych zleceń — rosła liczba pracowników, którzy u boku założycieli rozwijali swoje kompetencje.

W tym czasie amiSter oferował głównie usługi programistyczne. Firma nie wymagała więc dużego zaplecza technicznego. Dysponowała głównie powierzchnią biurową wraz z infrastrukturą IT.

2011 - Pierwsi kluczowi klienci: Thyssen Krupp i Sitech

Klienci z Europy Zachodniej, usatysfakcjonowani zrealizowanymi przez firmę amiSter kontraktami, delegowali (dość młodej firmie) kolejne zadania. Stworzyło to szansę na rozwój.

Przedsiębiorstwa widząc w amiSterze zaufanego partnera, wspierali rozwój kompetencyjny firmy, co przekładało się także na finanse.

Firma amiSter zaczęła poszerzać zakres usług i do swojej oferty — poza projektami programistycznymi — dodała także działania z zakresu elektryki i elektroniki.

2014 - Własna hala montażowa

Klienci reprezentujący wysokie technologie (np. automotive) powierzali firmie amiSter kolejne zadania o coraz szerszym zakresie. Rynek oraz klienci widzieli w amiSterze wiarygodnego partnera, który z wysokospecjalistycznej firmy ewoluuje w kierunku pełnoprawnego integratora.

Aby to zrealizować, amiSter musiał nie tylko doskonale radzić sobie z koordynacją działań i usług, lecz także zbudować zaplecze: znaleźć halę i doposażyć się w niezbędne maszyny.

W tym czasie firmę tworzyło już kilkadziesiąt osób. Dysponowała ona  halą produkcyjno-montażową, maszynami i zbudowała sieć poddostawców niższego rzędu.

2017 - Nowa siedziba

Firma amiSter stała się kompleksowym integratorem, a zespół pracowników o różnych specjalizacjach stale się powiększał. Firma dysponowała również własnym obiektem, który pozwalał na realizację projektów m.in. dla klientów z sektorów OEM, Tier 1.

Od tego momentu amiSter nie tylko adaptował się do rynku i odpowiadał na jego potrzeby, ale zaczął również kształtować rynek i oddziaływać na swoje otoczenie biznesowe.

2018 - Dwuletni kontrakt na kilka linii produkcyjnych

2019 - Zatrudniamy już ponad 100 pracowników

2020 - Sukces w zarządzaniu kryzysowym

amiSter — co posiadamy?

Biuro projektowe CAD/CAM/EPLAN

Możemy rozpocząć pracę nad problemem od samej koncepcji jego rozwiązania. Korzystamy z odwróconej inżynierii i szybkiego prototypowania. Zarysowujemy problem, analizujemy go i opracowujemy najlepszy możliwy projekt, który przedstawiamy klientowi do akceptacji.

Narzędziownię

Sami wytwarzamy zaprojektowane przez nas części. Część prac produkcyjnych zlecamy również akredytowanym przez nas poddostawcom. Skupiamy się na jakości i stale rozwijamy produkcję.

Zespół montażowy

Dzięki niemu mamy gwarancję efektu. Kontrolujemy cały proces – od prac koncepcyjnych po instalację u klienta.

Zespół programistyczny

Tworzymy własne oprogramowanie i dywersyfikujemy portfel usług. Wykorzystujemy nasze doświadczenie w przemyśle, żeby budować software dostosowany do potrzeb Przemysłu 4.0.  Rozwijamy nasze systemu i z sukcesem wdrążamy je w wielu zakładach przemysłowych z m.in. branż: automotive, AGD czy chemicznej i spożywczej.

Pracownicy

Firma amiSter zatrudnia:

AutomatykówRobotykówProgramistów ITKonstruktorów CADKonstruktorów E-PlanTechnologówElektrykówMechanikówMonterówOperatorów CNC

Chciałbyś u nas pracować?

Oferta

Świadczymy kompleksowe usługi
w zakresie:

  • automatyki przemysłowej,
  • programowania PLC,
  • robotyki,
  • systemów wizualizacji SCADA,
  • systemów wizyjnych,
  • systemów klasy MES,
  • informatyki przemysłowej, zbierania i archiwizowania danych.

Nasza oferta obejmuje także:

  • doradztwo przy opracowaniu założeń technicznych,
    wykonanie projektu części elektrycznej systemu,
  • dostawę sprzętu i montaż systemów sterowania wraz z jego uruchomieniem u klienta,
  • szkolenia personelu w zakresie utrzymania ruchu i obsługi zainstalowanych urządzeń,
  • serwis realizowanych, a także istniejących instalacji,
  • usługi z zakresu projektowania i wykonania stacji na liniach przemysłowych.
programowanie robotów

Skontaktuj się z nami

Interesują Cię nowoczesne rozwiązania z zakresu automatyzacji i cyfryzacji przemysłu? Poszukujesz wiarygodnego partnera biznesowego lub dostawcy usług? Koniecznie daj nam znać!