
Jarosław Kaźmierczak
Prezes zarząduWspółzałożyciel i współwłaściciel Amistera.
Inicjator, kreator, business developer. Obszary, które nadzoruje to: sprzedaż i relacje B2B.

Artur Zieliński
Wiceprezes zarząduWspółzałożyciel i współwłaściciel Amistera.
Pewny fundament funkcjonowania firmy. Obszary, które nadzoruje to: finanse i controlling.
Eugeniusz Urbańczyk
Dyrektor ds. rozwojuWspółzałożyciel i współwłaściciel Amistera.
Spiritus movens firmy. Wizjoner i człowiek czynu. Obszary które nadzoruje to: rozwój oraz zasoby ludzkie.

Mateusz Łata
Dyrektor sprzedaży
Adrian Stelmach
Dyrektor pionu ITMisja
Zabezpieczamy interes naszych klientów i gwarantujemy satysfakcję z naszych usług.
Nasze produkty i usługi „szyjemy na miarę”, biorąc pod uwagę potrzeby zleceniodawcy, dlatego stanowią one realne rozwiązania problemów. Łączymy wiedzę, doświadczenie
i kompetencje z troską o najwyższą jakość. Zespół ludzi tworzących markę AmiSter jest gotów podjąć najtrudniejsze wyzwania.
Podnosimy poziom technologiczny w zakładach produkcyjnych, wdrażając innowacyjne rozwiązania. Tym samym pomagamy naszym klientom rozwinąć ich przemysł do formuły 4.0.
Kompleksowość usług
Najważniejszym wyróżnikiem firmy Amister jest kompleksowość usług. W naszej ofercie znajduje się cały wachlarz nowoczesnych rozwiązań. Świadczymy wszystkie usługi niezbędne do sprawnego funkcjonowania firm produkcyjnych: od prac koncepcyjnych i budowy maszyn przez wdrożenie, uruchomienie, programowanie
i informatyzację po usługi serwisowe i posprzedażowe.
Koncepcja
AmiSter tworzą prawdziwi eksperci. Inżynierowie z wieloletnim doświadczeniem rozruchowym zbierają się w multidyscyplinarnych zespołach,
by wspólnie opracować kompleksowy projekt rozwiązania konkretnego problemu. Ich koncepcja obejmuje wiele aspektów: mechanikę, elektrykę oraz programowanie, a tym samym pozwala
na przyjrzenie się danym problemom z wielu stron.
Wykonanie
Jesteśmy w pełni odpowiedzialni
za własną koncepcję i w całości
ją realizujemy. Na własnej hali zajmujemy się produkcją CNC, szyciem szaf elektrycznych, montażem, programowaniem i przygotowaniem wstępnego odbioru.
Usługi posprzedażowe
Pozostajemy z klientem na długo. Szkolimy jego pracowników, serwisujemy
i nieustannie rozwijamy nasze instalacje (regularnie wykonujemy up grade oraz świadczymy usługi doradztwa technologicznego), w sposób optymalny wykorzystując możliwości produkcyjne.
Historia firmy = Historia sukcesu
Kamienie milowe
2010 - Założenie firmy
Marka AmiSter zrodziła się, by odpowiedzieć na potrzeby rynku.
Jej założyciele zdecydowali się podjąć wyzwanie, by powołać do życia nową firmę programistyczną, która z założenia miała wyznaczać nowe standardy i świadczyć usługi najwyższej jakości.
Punktem wyjścia była więc potrzeba wyższego rzędu: ambicja współzałożycieli.
2011 - Pierwsi kluczowi klienci: Thyssen Krupp i Sitech
Silny zespół na dorobku…
Dzięki bardzo dużej operatywności i rzetelności świadczonych przez AmiSter usług klienci, głównie z Europy Zachodniej, usatysfakcjonowani zrealizowanymi kontraktami delegowali stosunkowo młodej firmie kolejne zadania, co stwarzało szansę
na rozwój.
Największym atutem marki na tym etapie była: doskonała realizacja.
2014 - Własna hala montażowa
Rozszerzenie zakresu działalności
Wymagający klienci, zwłaszcza ci reprezentujący wysokie technologie (np. automotive), powierzali marce AmiSter kolejne zadania, których realizacja była satysfakcjonująca dla obu stron. Owi zadowoleni
z efektów pracy naszej marki zleceniodawcy zaufali nam na tyle,
że zaczęli oczekiwać, iż AmiSter podejmie się wykonywania zleceń
w szerszym zakresie.
Tym razem kluczowa była: odpowiedzialność za efekty.
2017 - Nowa siedziba
Kompleksowy integrator
AmiSter stale rozwijający swoje zaplecze infrastrukturalne
i poszerzający zasoby ludzkie wyrósł na lokalną gwiazdę biznesu
i był traktowany jako benchmark dla firm przemysłowych.
Firma weszła do pierwszej dziesiątki firm integratorskich w Polsce
i zaczęła odgrywać rolę kompletnego integratora i głównego partnera strategicznego dla swoich klientów.
Kluczem do sukcesu była: niezawodność i wysoka jakość.
2018 - Dwuletni kontrakt na kilka linii produkcyjnych
2019 - Zatrudniamy już ponad 100 pracowników
2020 - Sukces w zarządzaniu kryzysowym
W pierwszej fazie firma stanowiła idealną realizację idei teamworkingu. Siedmiu współzałożycieli stanowiło bardzo sprawny zespół ekspercki dostarczający usługi na wysokim poziomie.
Po niedługim czasie stopniowo rekrutowano młodych pracowników, których eksperci wprowadzali do firmy i którym pomagali rozwijać kompetencje.
Na tym etapie firma oferowała głównie usługi programistyczne. Stąd też marka AmiSter nie wymagała dużego zaplecza. Dysponowała głównie pewną powierzchnią biurową wraz z infrastrukturą IT.
AmiSter u swoich początków był wysokosprawny, dynamiczny, elastyczny w działaniu i mobilny.
Klienci, widząc w AmiSterze zaufanego partnera, wspierali rozwój kompetencyjny firmy, co przekładało się także
na sukces finansowy. Marka AmiSter zaczęła poszerzać spektrum usług i do swojej oferty poza projektami programistycznymi dodała także te z zakresu elektryki i elektroniki.
Firma zaczęła się konstytuować. Była już w pełni ustrukturyzowana, jednak wciąż wpisywała się w segment firm małych.
Rynek, klienci widzieli w AmiSterze wiarygodnego partnera, który z wysokospecjalistycznej firmy ewoluuje w kierunku pełnoprawnego integratora. By owa transformacja mogła się dokonać, AmiSter musiał nie tylko doskonale radzić sobie
z koordynacją działań i usług, lecz także zbudować zaplecze: znaleźć halę i doposażyć się w niezbędne maszyny…
Na tym etapie firmę tworzyło już kilkadziesiąt osób. Dysponowała ona halą produkcyjno-montażową, maszynami
i zbudowała sieć poddostawców niższego rzędu.
AmiSter sięgający po status kompleksowego integratora
i wiodącej firmy w branży to już kilkadziesiąt osób
o zdywersyfikowanych kompetencjach. Firma dysponowała wówczas własnym obiektem, który pozwalał na realizację projektów dla klientów z sektoru OEM, Tier 1 i podobnych branż.
Odtąd AmiSter nie tylko adaptował się do rynku i odpowiadał na jego potrzeby, ale zaczął także ten rynek kształtować
i oddziaływać na swoje otoczenie biznesowe.
Posiadamy
Biuro projektowe CAD/CAM/EPLAN
dzięki któremu możemy zacząć pracę nad problemem od samej koncepcji jego rozwiązania. Korzystamy
z odwróconej inżynierii i szybkiego prototypowania, zarysowujemy problem, analizujemy
go i opracowujemy najlepszy możliwy projekt, który przedstawiamy klientowi do akceptacji.
Narzędziownię
dzięki której sami wytwarzamy zaprojektowane przez nas części. Bywa, iż te prace produkcyjne zlecamy akredytowanym przez nas poddostawcom, skupiamy się na jakości i stale rozwijamy produkcję.
Zespół montażowy
dzięki któremu zabezpieczamy efekt końcowy, kontrolujemy cały proces – od prac koncepcyjnych
po instalację u klienta.
Zespół programistyczny
dzięki któremu możemy tworzyć własne oprogramowanie i dywersyfikujemy portfel usług. Wykorzystujemy nasze doświadczenie w przemyśle, żeby budować software dostosowany do potrzeb klientów. Rozwijamy nasze nowe produkty, które wdrażamy na rynku.
Pracownicy
AmiSter zatrudnia:
Chciałbyś u nas pracować?
Oferta
Świadczymy kompleksowe usługi
w zakresie:
- automatyki przemysłowej,
- programowania PLC,
- robotyki,
- systemów wizualizacji SCADA,
- systemów wizyjnych,
- systemów klasy MES,
- informatyki przemysłowej, zbierania i archiwizowania danych.
Nasza oferta obejmuje także:
- doradztwo przy opracowaniu założeń technicznych,
wykonanie projektu części elektrycznej systemu, - dostawę sprzętu i montaż systemów sterowania wraz z jego uruchomieniem u klienta,
- szkolenia personelu w zakresie utrzymania ruchu i obsługi zainstalowanych urządzeń,
- serwis realizowanych, a także istniejących instalacji,
- usługi z zakresu projektowania i wykonania stacji na liniach przemysłowych.
Usługi
Nasza oferta obejmuje tworzenie nowych lub modernizację już istniejących systemów automatyki przemysłowej. Dla naszych klientów mamy szeroki wachlarz usług: programowanie systemów sterowania, programowanie robotów, konfigurację sieci (Profinet, ProfiBus, Ethernet, ModBus) oraz serwis stacji
(nie tylko tych wdrażanych przez nas, lecz także stacji innych producentów).
IT
Jesteśmy przekonani, że oprogramowanie marki Amister pozwala
na zoptymalizowanie procesów w firmach produkcyjnych.
Specjalizujemy się przede wszystkim w dwóch obszarach: zbieranie danych
z produkcji oraz ich wizualizacja. Monitorujemy proces produkcji na każdym
z jego etapów i wykorzystujemy do tego szereg narzędzi: od prostych andonów
po własny system klasy MES, systemy IT dla intralogistyki, w tym PullSystem
i aplikacje typu WMS.
Budowa maszyn
Jako kompleksowy integrator dostarczamy maszyny niezbędne na wielu płaszczyznach i etapach produkcji. Nasze produkty mają zastosowanie w fazie audytu optymalizacyjnego, podczas poszukiwania rozwiązań, projektowania CAD, wykonania i montażu mechanicznego oraz elektrycznego, programowania PLC, na etapie informatyzacji i uruchomienia u klienta, a także podczas serwisów
i przeglądów.

Chciałbyś nawiązać współpracę?
Fundamentem rozwoju firmy jest otwartość i wiara w ludzi. Jeśli widzisz wartość w tym, co robimy, szukasz współpracy, wiarygodnego partnera biznesowego, dostawcy usług bądź po prostu marzysz o bardzo dobrym miejscu zatrudnienia, skontaktuj się z nami.